Veelgestelde vragen

Altijd het juiste antwoord

Wat is de Nationale Vaarbon?
De Nationale Vaarbon is een cadeaubon waarmee u kunt varen, lekker eten, overnachten aan het water en nog veel meer. Het is een cadeau vol onvergetelijke belevenissen. Leuk om te geven en leuk om te krijgen.
Op welke wijze kan de bon worden verstuurd?
Het versturen gaat per mail of per post, rechtstreeks naar de ontvanger of naar uzelf.
Hoe kan ik de Nationale Vaarbon betalen?
Als particulier betaalt u via iDEAL. Dit is veilig internetbankieren via uw eigen bank. Voor bedrijven bestaat de mogelijkheid om te bestellen en te betalen via een factuur vooraf.
Hoe lang is de bon geldig?
De Nationale Vaarbon is altijd geldig. Voor de vervaldatum kunt u uw bon online verlengen, de kosten hier van zijn €10 administratie kosten.
Zijn er bijkomende kosten zoals verzend-en betaal kosten?
Alleen voor de fysieke versie €1,50 porto kosten per bon. Bij grote bestellingen neem contact op met verkoop@nationalevaarbon.nl.
Ik heb na het betalen mijn bon niet ontvangen
Bij bestelling voor 17.00 uur zorgen wij dat de bestelling de zelfde dag nog bij postnl is. Heeft u een digitale versie besteld, controleer dan uw spam filter als het even duurt: soms komt de email daarin terecht.
Is het herroepingsrecht van 7 werkdagen van toepassing?
Nee. Gezien de aard van het product is het herroepingsrecht van 7 dagen niet van toepassing.
Ik heb een bon besteld, wanneer heb ik deze in huis?
Wij streven er naar om binnen 48 uur na betaling de bon bij u in de bus te hebben, wij zijn echter wel afhankelijk van PostNL.
Kan ik meerdere bonnen tegelijkertijd inwisselen?
Ja, dit is mogelijk.
Moet ik de bon in een keer besteden?
Ja. De bon is niet inwisselbaar tegen contanten en er wordt dus ook geen wisselgeld teruggegeven.
Mag een gekozen product duurder zijn dan de waarde van de bon?
Ja, dat mag. De waarde van de bon wordt dan in mindering gebracht op de prijs van het product. Het resterende bedrag dient u bij te betalen.
Hoe kan het dat mijn bon niet wordt geaccepteerd?
Het kan zijn dat het door u gekozen bedrijf geen acceptant is of geen acceptant meer is. Om te voorkomen dat u de bon in gaat wisselen bij een niet acceptant, raadpleeg eerst onze website.
Hoe kan ik een zakelijke bestelling doorgeven?
Bedrijven en instellingen kunnen voor zakelijke bestellingen mailen naar verkoop@nationalevaarbon.nl.
Hoe zit het fiscaal?
Op de Nationale Vaarbon is geen BTW van toepassing.
Ik heb een klacht, hoe kan ik deze indienen?
Neem contact op met onze klantenservice. Ook voor al uw andere vragen.
Mocht uw vraag hier nu niet bijstaan, neem dan contact op met onze klantenservies!
klantenservies: 0623220074
Ik heb een bon met de vermelding Ga naar www.nationalevaarbon.nl voer het bonnummer in en ontvang per post uw originele Vaarbon, wat moet ik doen?
Stuur een mail verkoop@nationalevaarbon.nl.geef uw bon nummer door en u ontvangt per post het origineel..