Veelgestelde vragen

Hier staan de antwoorden op de meeste gestelde vragen

Staat jouw vraag er niet bij ?  Stel hem dan via het contact formulier.

Hoe lang is de bon geldig?

De Nationale Vaarbon is 1 jaar geldig. De  bon  is niet te verlengen.  Wissel hem voor de einddatum om in een voucher van een van onze acceptanten, De voucher is dan ook weer 1 jaar geldig, alleen nog bij de door u gekozen acceptant.

Kan ik meerdere bonnen tegelijkertijd inwisselen?
Ja, dit is mogelijk.
Moet ik de bon in een keer besteden?
Ja. De bon is niet inwisselbaar tegen contanten en er wordt dus ook geen wisselgeld teruggegeven.
Mag een gekozen product duurder zijn dan de waarde van de bon?
Ja, dat mag. De waarde van de bon wordt dan in mindering gebracht op de prijs van het product. Het resterende bedrag dient u bij de betreffende acceptant te betalen.
Hoe kan het dat mijn bon niet wordt geaccepteerd?

U kunt de bon alleen verzilveren op de website van de Nationale Vaarbon, Daar kiest u het bedrijf waar u de bon gaat verzilveren. Na dat u een voucher heeft ontvangen van het gekozen bedrijf maakt u daar een afspraak.

Ik heb een klacht, hoe kan ik deze indienen?

 mailto:info.nationalevaarbon@gmail.com onder vermelding klacht.

Mocht uw vraag hier nu niet bijstaan, neem dan contact op met onze klantenservice!