Veelgestelde vragen

Hier staan de antwoorden op de meeste gestelde vragen

Staat jouw vraag er niet bij ? Bel met 085-0601257 of stel je vraag via info@nationalevaarbon.nl

Wat is de Nationale Vaarbon?

De Nationale Vaarbon is de nautische cadeaubon van Nederland. Met een landelijke dekking geeft u een cadeaubon waarmee de ontvanger zijn eigen cadeau uitkiest. Met deze bon kan men een overnachting, diner of activiteit op, aan of bij het water boeken. Het is een cadeaubon vol onvergetelijke belevenissen. Leuk om te geven en leuk om te krijgen.

Op welke wijze kan de bon worden geleverd ?
Het leveren kan op 2 manieren : 1. per mail (e-voucher) 2. per post, rechtstreeks naar de ontvanger of naar uzelf (fysieke cadeaukaart)
Hoe kan ik de Nationale Vaarbon betalen?
Als particulier betaalt u via iDEAL. Dit is veilig internetbankieren via uw eigen bank. Voor bedrijven bestaat de mogelijkheid om te bestellen en te betalen via een factuur vooraf.
Hoe lang is de bon geldig?

De Nationale Vaarbon is tot 2 jaar na uitgiftedatum geldig. Wilt u de vervaldatum van uw bon verlengen ? Dat kan, de kosten hier van zijn €10 administratie kosten ex. BTW. Stuur een email naar info@nationalevaarbon.nl met het bonnummer en de verkoop- en vervaldatum. U krijgt een factuur per mail. Na ontvangst van de betaling maken wij binnen 5 werkdagen een nieuwe bon aan die wij u per mail versturen.

Zijn er bijkomende kosten zoals verzend-en betaal kosten?

Ja, alleen voor de fysieke cadeaukaart versie rekenen wij €1,50 porto extra per bon. kiest u ook nog een mooie verpakking, dat komen deze kosten er natuurlijk ook bij. Heeft u een  grote bestellingen neem contact op met verkoop@nationalevaarbon.nl.

Ik heb na het betalen mijn bon niet ontvangen
U heeft een digitale versie besteld en geen email ontvangen. Controleer eerst uw spam filter. Bent u na de betaling niet teruggekeerd naar het bestelformulier om uw bestelling af te ronden, neem dan contact met ons op.
Is het herroepingsrecht van 7 werkdagen van toepassing?
Nee. Gezien de aard van het product is het herroepingsrecht van 7 dagen niet van toepassing.
Ik heb een bon besteld, wanneer heb ik deze in huis?
Uw digitale bon (evoucher) ontvangt u direct na het afronden van uw bestelling per mail. De fysieke cadeaubon sturen wij met Post.nl. De bon wordt binnen 1-3 werkdagen bij u afgeleverd.
Kan ik meerdere bonnen tegelijkertijd inwisselen?
Ja, dit is mogelijk.
Moet ik de bon in een keer besteden?
Ja. De bon is niet inwisselbaar tegen contanten en er wordt dus ook geen wisselgeld teruggegeven.
Mag een gekozen product duurder zijn dan de waarde van de bon?
Ja, dat mag. De waarde van de bon wordt dan in mindering gebracht op de prijs van het product. Het resterende bedrag dient u bij de betreffende acceptant te betalen.
Hoe kan het dat mijn bon niet wordt geaccepteerd?
Het kan zijn dat het door u gekozen bedrijf geen acceptant is of geen acceptant meer is. Om te voorkomen dat u de bon in gaat wisselen bij een niet acceptant, raadpleeg eerst onze website.
Hoe kan ik een zakelijke bestelling doorgeven?
Bedrijven en instellingen kunnen voor zakelijke bestellingen mailen naar verkoop@nationalevaarbon.nl.
Wel of geen BTW ?
Op de Nationale Vaarbon is geen BTW van toepassing.
Ik heb een klacht, hoe kan ik deze indienen?
Stuur een mail naar info@nationalevaarbon.nl onder vermelding klacht.
Mocht uw vraag hier nu niet bijstaan, neem dan contact op met onze klantenservice!
klantenservice: Mail uw klacht naar info@nationalevaarbon.nl of bel 085-06010257