Veelgestelde vragen
Hier staan de antwoorden op de meeste gestelde vragen
Staat jouw vraag er niet bij ? Stel hem dan via het contact formulier.
De Nationale Vaarbon stopt omdat de juridische regels van cadeaubonnen verkoop steeds ingewikkelder worden, waardoor het verdienmodel van cadeaubonnen rust op de niet ingeleverde cadeaubonnen, en wij zijn van mening dat dat nooit de bedoeling van een cadeaubon kan zijn.
We leveren alleen nog digitale bonnen, U kunt met het bonnummer zelf een fysieke bon maken indien gewenst.
De Nationale Vaarbon is 1 jaar geldig. De bon is niet te verlengen. Wissel hem voor de einddatum om in een voucher van een van onze acceptanten, De voucher is dan ook weer 1 jaar geldig, alleen nog bij de door u gekozen acceptant.
U heeft een digitale versie besteld en geen email ontvangen. Controleer eerst uw spam filter. Bent u na de betaling niet teruggekeerd naar het bestelformulier om uw bestelling af te ronden, neem dan contact met ons op. mailto:info.nationalevaarbon@gmail.com
Uw digitale bon (evoucher) ontvangt u direct na het afronden van uw bestelling per mail.
U kunt de bon alleen verzilveren op de website van de Nationale Vaarbon, Daar kiest u het bedrijf waar u de bon gaat verzilveren. Na dat u een voucher heeft ontvangen van het gekozen bedrijf maakt u daar een afspraak.
mailto:info.nationalevaarbon@gmail.com onder vermelding klacht.
klantenservice: mailto:info.nationalevaarbon@gmail.com