Veelgestelde vragen

Hier staan de antwoorden op de meeste gestelde vragen

Staat jouw vraag er niet bij ?  Stel hem dan via het contact formulier.

Waarom stopt de vaarbon?

De Nationale Vaarbon stopt omdat de juridische regels van cadeaubonnen verkoop steeds ingewikkelder worden, waardoor het verdienmodel van cadeaubonnen rust op de niet ingeleverde cadeaubonnen, en wij zijn van mening dat dat nooit de bedoeling van een cadeaubon kan zijn.

Op welke wijze kan de bon worden geleverd ?

We leveren alleen nog digitale bonnen, U kunt met het bonnummer zelf een fysieke bon maken indien gewenst.

Hoe kan ik de Nationale Vaarbon betalen?
Als particulier betaalt u via iDEAL. Dit is veilig internetbankieren via uw eigen bank. Voor bedrijven bestaat de mogelijkheid om te bestellen en te betalen via een factuur vooraf.
Hoe lang is de bon geldig?

De Nationale Vaarbon is 1 jaar geldig. De  bon  is niet te verlengen.  Wissel hem voor de einddatum om in een voucher van een van onze acceptanten, De voucher is dan ook weer 1 jaar geldig, alleen nog bij de door u gekozen acceptant.

Ik heb na het betalen mijn bon niet ontvangen

U heeft een digitale versie besteld en geen email ontvangen. Controleer eerst uw spam filter. Bent u na de betaling niet teruggekeerd naar het bestelformulier om uw bestelling af te ronden, neem dan contact met ons op. mailto:info.nationalevaarbon@gmail.com

Is het herroepingsrecht van 7 werkdagen van toepassing?
Nee. Gezien de aard van het product is het herroepingsrecht van 7 dagen niet van toepassing.
Ik heb een bon besteld, wanneer heb ik deze in huis?

Uw digitale bon (evoucher) ontvangt u direct na het afronden van uw bestelling per mail. 

Kan ik meerdere bonnen tegelijkertijd inwisselen?
Ja, dit is mogelijk.
Moet ik de bon in een keer besteden?
Ja. De bon is niet inwisselbaar tegen contanten en er wordt dus ook geen wisselgeld teruggegeven.
Mag een gekozen product duurder zijn dan de waarde van de bon?
Ja, dat mag. De waarde van de bon wordt dan in mindering gebracht op de prijs van het product. Het resterende bedrag dient u bij de betreffende acceptant te betalen.
Hoe kan het dat mijn bon niet wordt geaccepteerd?

U kunt de bon alleen verzilveren op de website van de Nationale Vaarbon, Daar kiest u het bedrijf waar u de bon gaat verzilveren. Na dat u een voucher heeft ontvangen van het gekozen bedrijf maakt u daar een afspraak.

Wel of geen BTW ?
Op de Nationale Vaarbon is geen BTW van toepassing.
Ik heb een klacht, hoe kan ik deze indienen?

 mailto:info.nationalevaarbon@gmail.com onder vermelding klacht.

Mocht uw vraag hier nu niet bijstaan, neem dan contact op met onze klantenservice!